Låt oss hjälpa dig att nå målen med din webbplats

Sluta gissa och börja fatta beslut baserat på riktig kunskap om hur dina besökare använder din digitala tjänst. Oavsett om ditt mål är att fler kunder ska genomföra köp på din webbplats, ge värde för pengarna till medlemmarna i din organisation eller minska antalet telefonsamtal till din kundtjänst så kan användningstester vara ett effektivt stöd i att nå dit. Boka ett kostnadsfritt 30-minutersmöte så utforskar vi tillsammans hur vi bäst hjälper just dig och din organisation.

Låt oss hjälpa dig nå målen med din webbplats

Att börja göra tester kan kännas svårt och komplicerat. Men det behöver det inte vara. 

Whitespace är specialiserade på att effektivt genomföra fokuserade tester som ger konkreta resultat att agera på, till exempel genom att förändra design, innehåll och funktionalitet. Vi som jobbar med användningstester och UX på Whitespace har alla många års erfarenhet av att genomföra användarundersökningar i – vågar vi nästan säga – alla typer av organisationer. Och våra kunder är riktigt nöjda! 

Vi tog hjälp av Whitespace för att både användningstesta och expertgranska vårt intranät. Det var en gedigen uppgift som de tog sig an och också levererade på. Vår konsult på Whitespace, Jeanin Day, var både proffsig och lyhörd – både för oss som beställare och för de användare som deltog i användningstestet. Vi fick resultatet sammanställt i en tydlig lista med vad som fungerade bra, vilka förbättringsmöjligheter vi hade och förslag på prioritering av dessa. Sammantaget gav det oss ett utmärkt underlag för fortsatt utveckling av vårt intranät.

Carina Lönnebring, biträdande kommunikationschef, Södertörns högskola

Ge oss 30 min så berättar vi mer

Boka ett möte med vår UX Director Jeanin Day, som har genomfört hundratals användningstester åt 50+ organisationer både i rollen som konsult och som anställd UX Researcher. Hon har också själv agerat beställare i flera UX-uppdrag och vet därför vad som är viktigt för dig som kund.
David Blomberg

David Blomberg

Försäljning & kundrelationer
Jeanin Day

Jeanin Day

UX Director